Isnin, 24 Jun 2013

JANGAN MAKAN MADU KALAU HENDAK SAKIT !!


JANGAN MAKAN MADU KALAU HENDAK SAKIT !!

YANG MANIS ITU RACUN ?

BAGAIMANA MADU DAN KAYU MANIS ?

Madu ialah satu-satunya makanan yang tidak akan mereput . Ianya akan menjadi apa yang dikatakan gula akhirnya. Namun secara realitinya madu adalah tetap madu . BAgaimanapun , apabila dikekalkan ditempat gelap dan sejuk dalam jangkamasa yang lama ia akan membentuk Kristal.

Bila keadaan ini berlaku bolehlah melonggarkan penutup , merendamkan bekas madu dalam air panas (tidak terlalu panas)dari kehangatan dan biarkan ia mencair , ia kemudian akan menjadi seperti asal.
Tidak perlu mendidih madu atau meletakkan ia dalam satu gelombang mikro. Perbuatan demikian akan merosakkan khasiat madu itu.

NAK MADU TUALANG ORI - CALL SAYA 0127114440
http://madutualangori.blogspot.com/

Fakta-fakta pada Madu dan Kayu Manis :-
Ia didapati satu campuran MADU dan Cinnamon (Kayu Manis) memulihkan kebanyakan penyakit. MADU dihasilkan dalam kebanyakan daripada Negara-negara didunia.Para saintis hari ini turut menerima MADU sebagai “MELANGAR LARANGAN (sangat berkesan) ubat untuk semua jenis penyakit.

MADU boleh digunakan tanpa apa-apa kesan sampingan untuk mana-mana jenis penyakit-penyakit.
Sebuah majalah di Kanada , dalam isunya yang diterbitkan pada 17 Jan 1995 telah menyeneraikan penyakit-penyakit yang mampu dipulihkan oleh MADU dan Kayu Manis melalui kajian saintis barat ialah :-

1 ) PENYAKIT JANTUNG 2) ARTRITIS 3) JANGKITAN-JANGKITAN GINJAL 4) KOLESTROL 5) SELESEMA 6)PERUT BERMASALAH 7) GAS 8)SISITEM IMUN 9)KELANJUTAN USIA 10)JERAWAT 11)JANGKITAN KULIT 12)KEHILANGAN BERAT 13)KELETIHAN 14)NAFAS YANG BUSUK.

Sedikit info....DETAIL INFO AKAN MENYUSUL...

NAK MADU TUALANG ORI - CALL SAYA 0127114440

http://madutualangori.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan